Service

Vi gør vores bedste for at forhindre nede-tid i din produktion ved at stå til rådighed 24/7.

Vores dygtige medarbejdere i serviceafdelingen er klar til at hjælpe dig når det er nødvendigt.

Produktionsstop på din fabrik skal holdes på et minimum. Derfor har vi opbygget en serviceafdeling hos PanPac, der er klar til hurtigt at hjælpe dig, når behovet opstår.

Du kan være tryg ved at vide, at vores serviceafdeling er tilgængelig 24/7/365.

Support

Fjernsupport er et af de værktøjer, vi bruger til at yde service til vores kunder på afstand. Det er en stor fordel at vi kan identificere et problem via forbindelse til kundens system og hjælpe kunden med at løse det.

Vores udenlandske kunder drager især fordel af denne løsning, hvor vores programmører har mulighed for at logge ind på det softwareprogram, der anvendes, og identificere årsagen til et driftsstop. Vi kan også integrere en kameraløsning for bedre assistance og fejlfinding.

PanPac 24/7 support i kombination med en servicepakke, der passer til kundens behov, kan kombineres med lokal service og vedligeholdelsessupport, så kunden får en pålidelig og sikker daglig produktion.
PanPac montage service

Reservedele

Vi har et stort lager af komponenter og reservedele, der er tilgængelige døgnet rundt.

Med stigende krav til strømlinede pakkelinjer er det ekstremt vigtigt for kunden at få hurtig assistance i forbindelse med driftsstop.

Alt bliver registreret i vores IT-system, som viser vores montører og serviceafdeling placering af fejlmelding, så et af vores mange servicekøretøjer hurtigt kan pakkes og køre ud til kunden – dette gælder også serviceopgaver i Europa.

For udenlandske kunder kan vi levere reservedele med skib eller sende reservedele med luftfragt.